A Clark Ádám tér volt az első helyszín,amit madártávlatos forgatásaink során fölvettünk. Nyár volt, reggel nyolc óra, gyönyörű fények és kevés ember. Nagy munka volt még előttünk. Na de beszéljü.nk a helyszínről

  Mint minden nagyberuházást, az Alagút építését is sokan kritizálták. Egyszerre kezdték a hegy két oldalán a fúrást, ezzel egyidőben pedig felülről középen aknát mélyítettek William Clarkék a Várhegy gyomrában.Az építkezést 1853-ban kezdték meg , 1865-ban adták át a forgalomnak, 1918-ig használatáért díjat kellett fizetni.

A közvélemény nem hitt abban, hogy a két vájat valaha is összeér majd. Az igazi akadályt azonban Haynau jelentette, aki úgy gondolta, hogy az Alagúttal a Vár erősségét akarják aláaknázni.

 Ma az Alagút Clark Ádám tér felőli végén egy nem mindennapi lakás nem mindennapi lakója lakik. Ez az ajtó a Lánchíd hídmesterének szolgálati lakásának bejárata. A család három generáció óta őrzi a Lánchidat, a hídmester nagybátyja pedig a Margit híd vigyázója.

 A tér forgalmas csomópont. Buszok, autók, gyalogosok keresztezik egymás útvonalát, legkülönlegesebb járműve azonban a Budavári Sikló.